Producenci
Reklamacje i zwroty

Jeśli chcesz zareklamować, lub zwrócić zakupiony towar, poinformuj nas o tym pisemnie. 

 

W przypadku zwrotu:

- prześlij do nas pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy nie później, niż do 14 dni od momentu otrzymania towaru. Możesz wysłać je mailem. 

- Określ w jaki sposób mamy zwrócić Ci pieniądze (np. podaj nr konta i dane do przelewu).

- Odeślij do nas towar na adres: CASPOL, ul. Zamknięta 10, 30-554 Kraków.

- Zwrot pieniędzy wyślemy niezwłocznie, gdy tylko otrzymamy zwracany towar (nie później niż do 14 dni). 

 

Każdy konsument (oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta) ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru. 

 

W przypadku reklamacji/rękojmi:

- Odeślij nam zakupiony towar na adres: CASPOL, ul. Zamknięta 10, 30-554 Kraków, wraz z pisemną informacją, czy korzystasz z gwarancji, czy z rękojmi. Koniecznie opisz zaistniałą wadę towaru lub niezgodność z umową.  

- Określi swoje żądania - naprawa/wymiana/zwrot pieniędzy.

 

Zachęcamy do skorzystania z formularza zwrotów, dostępnego >>> tutaj 

 

lub skorzystaj z usługi "wygodne zwroty"

Korzystając z tej usługi możesz wygodnie nadać paczkę zwrotną, bez potrzeby drukowania etykiety. Za paczkę zapłacisz przelewem, kartą, lub BLIKiem. 

Przy okazji tworzenia paczki uzupełnisz od razu formularz odstąpienia od umowy lub reklamacji on-line. Nie musisz go drukować. 

 

UWAGA:

W przypadku odstąpienia od umowy Klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej. 

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek pobraniowych. 

 

Wzory dokumentów do pobrania:

Formularz odstąpienia od umowy

Formularz reklamacyjny

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl