Pierścienie centrujące 70,0/66,1
Opis
Komplet pierścieni centrujących do felg aluminiowych.
Średnica zewnętrzna (średnica otworu centrującego w feldze): 70,0mm
Średnica wewnętrzna (średnica piasty): 66,1mm
Pierścienie są wykonane z wytrzymałego tworzywa sztucznego. Nie zapiekają się, jak aluminiowe.
Zastosowanie:
- Dacia: Duster
- Fiat: Talento
- Infiniti: EX 37,FX,G35,G37,M,Q50,Q60,Q70,QX50,QX60,QX70
- Mercedes: Citan,X
- Nissan: 350Z,370Z,Almera,Cube,E-NV200,GT-R,Juke,Leaf,Maxima,Murano,NV200,Navara,Navara NP300,Pathfinder,Primera,Pulsar,Qashqai,Rogue,Tiida,Townstar,X-Trail
- Opel: Vivaro
- Renault: Alaskan,Alpine A110,Arkana,Captur,Clio RS,Espace,Express,Fluence,Grand Scenic,Kadjar,Kangoo,Koleos,Laguna,Latitude,Megane,Megane Sport,Scenic,Talisman,Trafic,Zoe
Jeśli nie jesteś pewien jaki rozmiar pierścienia pasuje do Twojego auta, skontaktuj się z nami.
Średnicę piasty sprawdzimy po podaniu danych samochodu. Otwór centrujący w feldze musisz zmierzyć sam (można to zrobić za pomocą suwmiarki z obciętym głębokościomierzem).
UWAGA:
Pierścienie występują w różnych kolorach (każdy kolor to inny rozmiar). Nie ma możliwości wyboru koloru.
Pierścienie w zależności od rozmiaru różnią się też kształtem oraz długością wypustek.
Zdjęcia poglądowe.
Kupujesz komplet: 4 sztuki
Dane techniczne
Średnica zewnętrzna w mm (średnica otworu centrującego w feldze) "B" | 70 |
Średnica wewnętrzna w mm (średnica piasty) „A” | 66,1 |
Kołnierz pierścienia wys. „C” (mm) | 4 |
Wysokość całkowita „D” (mm) | 13,6 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.